Stephen A Smith, host of ESPN's 'First Take' drops by to talk the future of the Brooklyn Nets, Antonio Brown's new move to the Patriots, and his relationship with the players he reports on.

Check out http://www.hbcuweek.org for more info.

Subscribe NOW to The Breakfast Club: http://ihe.art/xZ4vAcA

Get MORE of The Breakfast Club:
► WATCH MORE: https://www.youtube.com/user/breakfastclubpowerfm
► LISTEN LIVE: https://TheBreakfastClub.iheart.com/
► CATCH UP on What You Missed: http://ihe.art/Dx2xSGN
► FOLLOW The Breakfast Club on Instagram: https://www.instagram.com/BreakfastClubAM/
► FOLLOW The Breakfast Club Twitter: https://twitter.com/BreakfastClubAM
► LIKE The Breakfast Club on Facebook: https://www.facebook.com/BreakfastClubAM/


Get more Power 105:
► Listen LIVE: http://power1051fm.com/
► Facebook: https://www.facebook.com/Power1051NY/
► Twitter: https://twitter.com/power1051/
► Instagram: https://www.instagram.com/power1051/


The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.

#BreakfastClub
#StephenASmith


Comments :

Robert Clayton

Robert Clayton . 23 hours ago

Yall are missing the point. $$$$$. They sell gear. They generate billions of $$$. Yall are stupid. CEO's do the same thing. They run a corporation into the ground and leave with 300 million severence and stock. STFU.

Super Keith

Super Keith . 2 days ago

Dang Angela looking cute!!! 😜😜

Yessika Lynell

Yessika Lynell . 2 days ago

Www.forbiddenfruitsherbal.com

Colton Bittner

Colton Bittner . 3 days ago

stephen a “in the same breath” smith

Dirt McGert313

Dirt McGert313 . 3 days ago

Smart, educated and intelligent yet still a sell out. #TruthHurts

C Pat

C Pat . 3 days ago

Odell coming to browns had me hyped I know he got hands he can make the play happen but yes he needs to get with Mayfield cuz Mayfield still playing like a rookie with hall of fame potential landry is nice and Chubb finds them pockets browns defence Myles Garret making some waves once he gets in his zone he gonna start stacking sacks haha

C Pat

C Pat . 3 days ago

Is that fucking Drake behind Stephen with a baby around his chest 😂😂 😂😂😂 next to Nicki?

Mike Tee

Mike Tee . 3 days ago

Steven A Real Shit On Everything He Speaks Upon. Intelligence. 💯

Lee St.Louis

Lee St.Louis . 6 days ago

Shannon Sharpe from Undisputed next...

Racer X

Racer X . 6 days ago

Never a dull moment with Steven A the Howard Cosell of our time who happens to be his idol. Love him or hate him he is one of the greats of sports journalists. Full stop! ✌️

JayNo2x

JayNo2x . 1 week ago

The interview nobody was waiting for, yet everybody’s gonna watch. 😂

Brother RaphaYah

Brother RaphaYah . 1 week ago

Im lookin at sas differently now.

KennyKing

KennyKing . 1 week ago

Looking forward to an A.I interview with the BC one day.

Alpha.Kenny Won

Alpha.Kenny Won . 1 week ago

The king gonna get Melo if Howard keeps playing like he is 😂

Top Comment

Top Comment . 1 week ago

Almost teared up when he was talking about Skip

Tre Niks

Tre Niks . 1 week ago

He def got bitched by rondo in da locker room after the cp3 shit

Scrillogy Beatz

Scrillogy Beatz . 1 week ago

The Patriots is gonna win again 🏆

Mae Davis

Mae Davis . 1 week ago

A different take on Skip Bayless after this interview. Respect that.

Flavaofthemonth

Flavaofthemonth . 1 week ago

Angela looks flames here

Mae Davis

Mae Davis . 1 week ago

The brother is just talented. Much respect to Stephen A. Smith.

Ruben Soares

Ruben Soares . 1 week ago

Very well sir!

Ruben Soares

Ruben Soares . 1 week ago

What you said about skyp... That's how it should be. You need to be grateful!!!!!

D.C. Robertson

D.C. Robertson . 1 week ago

This is the 2nd best breakfast club interview after Baby melted down on em😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Matthew Garey

Matthew Garey . 1 week ago

I would hate to have Stephen A. as a father, he would talk me into accepting my punishment 😂

W E 1 R D Ø

W E 1 R D Ø . 1 week ago

BROUGHT UP KOBE...TALMBOUT " HIS HAIRLINE STILL THERE ❗😭😭

Kanye Westbrook

Kanye Westbrook . 2 weeks ago

The dislikes are from Cowboys fans.

clayton jackson

clayton jackson . 2 weeks ago

Man just get two cameras, that constant panning and zooming is real dizzying! Its distracting

Life with G The Mac

Life with G The Mac . 2 weeks ago

Too many wealthy blacks in this country for any HBCU to have issues it should never happen

Life with G The Mac

Life with G The Mac . 2 weeks ago

Lebron will never do that he ain’t that kind of dude to help another brother

TRAP Giddy14

TRAP Giddy14 . 2 weeks ago

I love this man

The truth Facts

The truth Facts . 2 weeks ago

"Let's not talk about the past" lol. That's all you do fool when it comes to race

Youson_the_king

Youson_the_king . 2 weeks ago

Love Stephen A. but he never complains about the white athletes making money through endorsements without winning, always the Cats he complains about, Baker Mayfield hasn't won but he's the endorsement king this season

Chico Wright

Chico Wright . 2 weeks ago

We need a Stephen A vs Shannon sharpe debate

Mdmchannel

Mdmchannel . 2 weeks ago

George Jefferson looking mofo

Harold Boyd

Harold Boyd . 2 weeks ago

dallas aint shit

memyselfandi gofukyourself

memyselfandi gofukyourself . 2 weeks ago

Might be the first time in history where there is no negative comments in the comment section. It's all positivity for this brotha... That shows respect

Beachesvillas Contracting & Equity Group, LLC

Beachesvillas Contracting & Equity Group, LLC . 2 weeks ago

We got the best Sea Moss Gel at www.92mnrls.com. Raw, Wild Chondrus Crispus Sea Moss Gel. I heard Charlemagne mention it. We're also on Amazon and Etsy @92mnrls. #92mnrls #Factsthou #alkalinecellfood #seamosschallenge

D L L

D L L . 2 weeks ago

Breakfast Club President: The hosts are gonna talk during this show.. Stephen A: You're wrong and here's why... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Official DEFENDERofTROY YT

Official DEFENDERofTROY YT . 2 weeks ago

Bro 1000 % cuz

Ruben Fernandes

Ruben Fernandes . 2 weeks ago

2:02 hahaha

Jabril Polo

Jabril Polo . 2 weeks ago

Why does he talk mad shit about black players when the f up but when a white player fucks up this nigga is silent asf

john cangley

john cangley . 2 weeks ago

They should of had Cleveland a Smith

Anders Nelson

Anders Nelson . 2 weeks ago

"Stephen A talks for 33 minutes straight"

hugo gil

hugo gil . 2 weeks ago

Great interview!! Love Stephen A

Gadget Funk

Gadget Funk . 2 weeks ago

yeahh

j thugg

j thugg . 2 weeks ago

Willie D really hates sas

Roman Aldrich

Roman Aldrich . 2 weeks ago

I cant stand Stephen A. as the caricature he has become as an analyst. Today for the first time I saw him as just a regular dude. I could talk sports and life with this dude over a beer or a fine liquor.

Yg the young GoodFella

Yg the young GoodFella . 2 weeks ago

CTG try’d 😂😂

Dedric Small

Dedric Small . 2 weeks ago

Why does this have so many dislikes? Tf?! This was a really good interview, touched on a lot of topics, glad I watched.. .

Dino Radja

Dino Radja . 3 weeks ago

Love this guy because there's no agenda. You act like a dope he calls it out. Black,white,or beige



Report form


Related Videos





Copyright © 2019 YoutubeID. All Rights Reserved
Made with by YT-API.COM